یو پی اس کو

یو پی اس، باتری یو پی اس ، استابلایزر، اینورتر، پنل خورشیدی، شارژر باتری، کابینت باتری

یو پی اس کو

یو پی اس، باتری یو پی اس ، استابلایزر، اینورتر، پنل خورشیدی، شارژر باتری، کابینت باتری

مزایا و معایب داشتن یک منبع برق

  • منبع تغذیه :

منبع تغذیه بی وقفه UPS مکلسان دستگاهی است که در هنگام قطع برق اصلی، برق اضطراری را فراهم می کند. آن را بلافاصله برای جلوگیری از هر blip در قدرت و اغلب با یک ژنراتور پشتیبان استفاده می کند. این دستگاه اغلب در بیمارستان ها و مکان هایی مانند مراکز داده ای استفاده می شود زیرا برای بعضی از ماشین ها نیاز به قدرت ثابت دارند.

مزایای عرضه انرژی غیرقابل برگشت :

ثبات قدرت
یک یو پی اس اطمینان می دهد که در هنگام خاموش شدن برق، باز هم وجود دارد. این همچنین قدرت را در طول سنبله ها، افزایش و کاهش فشار تنظیم می کند و باعث می شود که کسب و کار شما هماهنگ باشد.


مزایا و معایب داشتن یک منبع برق


تداوم قدرت :

هنگامی که یک قطع برق وجود دارد، هیچگونه اختلال در برق شما وجود ندارد. این تضمین نمی کند که دستگاه های مهم از دست دادن قدرت قبل از اینکه شما می توانید ژنراتورهای پشتیبان خود را شروع کنید.

از دست دادن اطلاعات مهم جلوگیری می کند :

یک یو پی اس اطمینان حاصل می کند که هیچ دستگاه الکتریکی هنگامی که یک قطع وجود دارد، توقف می کند، بنابراین تمام داده های شما محافظت خواهند شد و شما هم برای خاموش کردن سرویس های مهم یا اتصال به ژنراتورهای پشتیبان خود برای اطمینان از اینکه داده ها از بین می روند.

محافظت از ماشین آلات / تجهیزات :

به طور مشابه با حفاظت از داده ها، یو پی اس تضمین می کند که آسیب به دستگاه های حساس انجام نمی شود. این به شما امکان می دهد که به درستی خاموش شود یا ژنراتورهای پشتیبان را روشن کند.

نویز کاهش یافته است :

بر خلاف ژنراتورهای پشتیبان، UPS تقریبا هیچ خروجی سر و صدا ندارد، به این معنی که فعالیت روزمره شما را مختل نخواهد کرد و می تواند تقریبا در هر کجا نصب شود.

معایب عرضه انرژی غیرقابل برگشت :

هزینه های شروع :

هزینه های راه اندازی می تواند بالاتر از ژنراتورهای پشتیبان گیری منظم باشد بسته به اینکه چه چیزی زیرساخت شما در حال حاضر در محل و چه دستگاه های الکتریکی / مناطق نیاز به قدرت خود را دارد

نیاز به باتری های با کیفیت بالا :

برای اطمینان از این که UPS شما در عملکرد مطلوب است یا خیر، باید مطمئن شوید که دارای باتری های با کیفیت بالا است که می تواند به هزینه نصب اضافه شود. همچنین باتری ها نیاز به سرویس و نگهداری یا جایگزینی دارند، که بسته به نوع باتری می تواند بین 3 تا 10 سال باشد.

عملکرد آسیب دیده توسط محیط زیست :

محیط های گرم باتری های شارژ سریعتر از آنهایی که خنک می شوند، بدین معنی است که منطقه ای که UPS نصب می کند، عملکرد و طول عمر آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

نیاز به نصب کارشناس :

برای اطمینان از این که UPS شما به درستی تنظیم شده است، شما نیاز به متخصص برای نصب آن را در سیستم فعلی خود خواهید داشت. اگر نادرست نصب شود، ممکن است کار کند یا به طور بالقوه به سیستم قدرت فعلی شما صدمه بزند.

استفاده از انرژی :

یک سیستم UPS نیاز به ورودی انرژی دارد در حالی که کاملا کار نمی کند تا مطمئن شود که باتری کاملا شارژ شده و آماده قطع برق است. این نیاز به یک ورودی ارتباطی دارد، بنابراین آن را قادر می سازد تا کاربران را آگاه کند که قطع برق وجود دارد.

تامین نیروی انعطاف پذیر در CELAB :

برای بسیاری از مشتریان ما، مزایای استفاده از منبع برق اضطراری بیشتر از معایب آن است. ما تجربه گسترده ای را در زمینه طراحی و تولید برق متداول در صنایع مختلف، از جمله دفاع داریم.

استابلایزر

یو پی اس داینامیک

http://makelsanco.ir/advantages-and-disadvantages-of-a-power-supply/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.